niedziela, 13 maja 2012

Food Blogger Fest

Miałam szczęście i możliwość wzięcia udziału w organizowanej przez Agorę konferencji dla blogerów kulinarnych - Food Bloggres Fest. Była to pierwsza edycja konferencji, ale szczerze liczę, że nie ostatnia. 

Na konferencji występowali wspaniali prelegenci, prezentując różne zagadnienia. Najciekawiej oceniam wystąpienie Partycji Matul o możliwościach promocji bloga w sieci i poza nią (pomysł z naklejką na szybę auta - boski!), luźną opowieść Anny Wrońskiej i wspaniałą, jak dla mnie wręcz nieprawdopodobną, historię opowiedzianą przez Monikę Wałecką (osobę ciepłą, uśmiechniętą i wzbudzającą natychmiastową sympatię).

Oprócz wielu wystąpień organizatorzy i sponsorzy zadbali o ugoszczenie blogerek i blogerów, przygotowując przerwę kawową. Ciasta z Gazety Cafe - pyszne. Wina z 6win, napoje, czekoladki, ciasteczka - och i ach. Jedynie kawa latte przygotowywana przez przystojnych hostów na automatach Tassimo, lekko mnie rozczarowała.
Na koniec na uczestników czekały prezenty od partnera akcji, firmy Kamis. Na aromatycznym curry już gotowałam zupę z soczewicy, ostrą mieszanką przypraw z młynkiem, wczoraj doprawiałam makarony. Super!

Dziękuję uczestnikom i partnerom konferencji. Za rok liczę na powtórkę wydarzenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...